Forum 4 Fala Strona Główna  Forum 4 Fala Strona Główna  
  4 Fala
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum 4 Fala Strona Główna->Warsztaty o przestrzeni->organizacyjne

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2
organizacyjne <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
amz
PostWysłany: Nie 18:56, 08 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




na razie problemem jest częściowy brak koordynatorów. i tak na prawde póki ich nie ma i nie ma dokłdanej wizji projektu kwestie grup sa otwarte. więc akadmiki, jak Asia pisała są do podzielenia, tylko trzeba by zainteresowanym dokładnie przedstawić jakie 2 grupy maja powstać, żeby wybrali w której chcą pracować (majac nadzieje, że nie podzielą się w proporcj 2:9). tak?

co z Maćkiem i Jankiem jako koordynatorami? z grupą o pamięci nie ma problemu, bo Asia się zadeklarowała, ale bezdomni i akademiki?

i kto z koła będzie chciał brać udział w warsztatach - na forum brak odzewu,wiec na najbliższym spotkaniu zróbmy liste uczestników(już z wyborem grup!) - kogo nie będize poprosi żeby go wpisać.
nas obu nie będzie, ale to tylko puszczenie listy.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Pią 1:04, 13 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

W środę odbyło się nadprogramowe spotkanie zarządu (w poniedziałek nie będzie mnie i Agaty, więc odwołane jest spotkanie organizacyjne. Przepraszam, że nie uprzedziliśmy reszty. Ja na to zwyczajnie nie wpadłam, za co jeszcze raz - sorry).

Sprawy mają się nastepująco:

1) spanie - Przemek załatwił. Tygrys za 50 zł od nocy, 200 zł kaucji na wszleki wypadek. Jest jeszcze opcja w schronisku młodzieżowym za 20zł za noc (ale od łebka) - Kamil się wywiedział.
Musimy obejrzeć, jak wygląda Tygrys ze spaniem i czy nam tam będzie dobrze i podejmiemy decyzję. Rzecz jasna, szmal gra główną rolę, dlatego Tygrys jest o niebo lepszym rozwiązaniem... Smile

2) jedzenie - wciąż, niestety, nie znamy cen na naszej stołówce. Wiemy, że jest czynna w sobotę. Wiktor, czekamy na konkretne informacje.

3) "bieg po mieście" - Asia Rayzacher jako fachowy przewodnik (po kursie Smile ), obiecała się zająć organizacją tegoż. Ale z pewnością będzie jej potrzebna pomoc w wynajdywaniu fajnych miejsc w Łodzi i obmyślaniu gier, które mogłyby do nich uczestników doprowadzić.

4) knajpy na piątkowe i sobotnie posiadówy - Tabasco na piątek zaklepane (dzięki dla Luka z 4 roku), sobota się dogrywa (Kamil szuka w Jazzdze, Agata w Szafie i tych tutaj koło dworca i wydziału naszego. Plus Asia, o ile kojarzę dobrze Smile W Mieszczańskiej możemy siedzieć, czekamy na opcję z Jazzgą i Szafą).

5) grupy tematyczne

1. 9-tka nadal milczy, dostali czas do końca następnego tygodnia na decyzję.

2. Wszelkie odsiewanie i liczenie, że ktoś się "wykruszy" nie ma sensu. Nie po to ludzie zgłaszają się na warsztaty, żeby się z nich wykruszać. Tu rola i odpowiedzialność koordynatorów, żeby grupa pracowała w miarę równo. Tu także ważna rzecz: koordynator to osoba, która ma dbać o współpracę, a nie narzucać swoją wizję tematu. Ta powinna zostać wypracowana przez grupę jako całość, na co szczególnie chciałam Was uczulić. Wszelkie dopytywanie się przez ludzi chcących się dowiedzieć czegoś więcej o naszych warsztatach kończyło się ich wielką radością po zrozumieniu faktu, że temat wypracowuje i dogrywa grupa, a nie my tu w Łodzi wymyślamy i narzucamy reszcie. To zachęciło wiele osób. Dlatego pamiętajcie, żeby już w grupach tematycznych zatroszczyć się o to, żeby to była Wasza wspólna praca, chociaż w różnych miastach. Ok?

3. No i aktualny podział - bez zmian liczebnie na dziś, doszli koordynatorzy. Niektórzy się zastanawiają.

1. akademiki "a" - Rafał K.
2. akademiki "B" - wakat!!! musimy koniecznie obsadzić!
3. bezdomni - (Maciek)
4. doświadczenie miasta "a" - Agata i Wiktor
5. doświadczenie miasta "b" - (Marta)
6. estetyzacja "a" (nielegalne formy) - Łukasz
7. estetyzacja "b" (legalne) - Justyna
8. komunikacja miejska - Asia G.
9. osiedla - Kamil
10. pamięć miasta - ja

Zatem, dwie osoby się wahają, jedno miejsce zupełnie puste.
W przyszłym tygodniu trzeba zacząć pracę, więc musimy znać wszyskich koordynatorów.
Nie bójcie się. Koordynator nie musi biegać za wszystkim, ma dbać o współpracę w grupie. Od razu mówię, że ja jako koordynator pewnie tak właśnie do tego podejdę z uwagi na ilość zajęć (chodzi mi o to, że niewiele czasu będę miała na przeczesywanie Łodzi w poszukiwaniach różnych. Pomoc wskazana, Janek na widelcu Smile ).


Chwilowo chyba wszystko.


Pozwolę sobie jeszcze skomentować komentarz w moją stronę - ze strony Wiktora.
Trzymałabym się, mimo wszystko, "doktrynerskiej arytmetyki", i nie szafowałabym "elastycznością".
Zapraszając ludzi na warsztaty chyba nie robiliśmy tego, licząc na brak zainteresoania z ich strony tudzież na pozwalające odsiać nadprogramowych uczestników lenistwo. Nie z takim podejściem się za to brałam i nie zamierzam go zmieniać.
Owszem, być może znajdą się maruderzy, ale koordynator, w którego grupie tacy ludzie się pojawią, ma ich zachęcić i zmotywować, a nie liczyć cichcem na okazję, że będzie mniej "chrzanienia się", jeśli się kogoś takiego wywali. Piękna elastyczność.
Czy zgłaszając się/będąc zapraszanym na jakiekolwiek warsztaty, konferencje, zjazdy czy urodziny kolegi, chcesz być tak traktowany: "może nie przyjdzie..."? Mnie trochę inne stosunki łączą z ludźmi i kieruję się innymi zasadami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek Grzybowski
PostWysłany: Pią 14:40, 13 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




To można się jeszcze dodać do jakiejś grupy, czy od Nas, z 4 fali, mają być li tylko koordynatorzy?
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Pią 15:20, 13 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Można się dodać, w końcu to nasze warsztaty... Smile
Ja szukam zwłaszcza do pamięci miasta chętnych Very Happy

Tylko trzeba też pomyśleć o badaniu na XIII Zjazd - nie zapominajcie o tym, ok? Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
amz
PostWysłany: Czw 9:28, 19 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




nastepna porcja, inspirowana białymstokiem i nie tylko:

- szafa na piatek: mogą dać nam te sale z tyłu(na ok 30os.) i większość głównej, czyli bez zamykania lokalu, po prostu gigantyczna rezerwacja. bedziemy rozbici na dwie sale.

- materiały dodatkowe - trzeba isc do urzędu miasta, dział promocji, najlepiej z glejtem z UŁ i załatwić pakiety informacyjne dla przyjezdnych - mapki łodzi(konieczne!), jakies broszurki etc

- czy ktoś już był w tym tygrysie? w tej chwili nocleg jest najbardziej paląca kwestią!!!

- sponsoring: z finansowym raczej ciężko, ale może udałoby się dogadać z jakąs np cukiernią o dostarczenie jedzenia. nie wiem też na ile jako koło przy uł możemy takie rzeczy robić. na pewno wspomniany urząd miasta jest potencjalnym, a jeszcze nie wykorzystanym, partnerem.

- co z graficzna otroczka warsztatów: czy chcemy logo a co za tym idzie znaczki, plakietki dla uczestników z nim, moze tez byc nie warsztatowe, ale nasze ogólne kołowe. tu jeszcze jeden potencjalny sponsor rzeczowy - miła poligrafia.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Czw 9:38, 19 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ano, o tym wszystim myślałam (długopisy, logo, plakat jakiś sensowny, potwierdzenie uczestnictwa, ulotki dot. Łodzi czy uniwerku etc. etc.), ale wolałam, żeby ktoś najpierw na oczy własne ujrzał, jak to robią ludzie w innych ośrodkach, więc się dobrze złożyło.


Teraz krótko, bo urwanie głowy mam.

Nocleg jest załatwiony, o czym było już pisane: Tygrys, 50 zł za noc, kaucja 200 zł.

Reszta jak wrócę do żywych, czyli w poniedziałek dopiero.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
amz
PostWysłany: Pią 19:05, 20 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




a z akademikami nic wiecej nie wiadomo? że tygrys bedzie to wiem, pytanie czy sie nadaje. trzymac gości dwa dni w grupowej sali bez prycznicow(na miejscu), a z imprezami moze okazac sie karkołomne...

do działu promocji urzedu miasta musimy mieć glejt z uł z liczbą osób uczestniczacych w warsztatach.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Pią 23:20, 20 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Krótko (mówiłam już o tym, ale nie pisałam widocznie): to nie sala taneczna, tylko "piwnica" w Tygrysie-akademiku, a nie klubie.
Karimaty, śpiwory, prysznic dostępny jak w każdym akademiku - piętro czy dwa wyżej.


Listę mam w Łodzi.

Odezwała się częśc z dziewiątki. Szczegóły po powrocie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
askapop
PostWysłany: Wto 15:59, 08 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

W czwartek o godz. 15 w sali a-22 jest spotkanie z dr Ferencem.
Wygłosi wykład o socjologii wizualnej, pokaże parę zdjęć, pogada z nami etc.

Teksty od dawna leżą w biblio, ale przypominam:
M. Sztandara "Słów kilka o fotografii..."
J. Szulich-Kałuża "Teoretyczne i metodologiczne podstawy..."
J. Kaczmarek, I. Ślebioda "Badania socjowizualne z wykorzystaniem..."

Olechnickiego odłożyliśmy na czas, kiedy każdy z Was będzie sobie już samodzielnie szukał metody - jest to prostsze, niż kazać każdemu czytać wszystko.

Polecam przeczytać Sztompkę, ale czytać go bardzo ostrożnie i raczej po to, żeby zobaczyć, czym socjologia wizualna nie jest i być nie powinna (wg mnie, w każdym razie, i wg dra też).[/b]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
askapop
PostWysłany: Nie 20:19, 13 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Dr Ferenc mówił, że jest chętny na kolejne spotkanie. Ewentualna data to 17 maja, czyli najbliższy czwartek, godzina 15 (później go nie ma).
Jesteście chętni? Ja jestem zdecydowanie "za". Pytanie do Was: czy pytać o to doktora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
askapop
PostWysłany: Pon 20:35, 14 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mała zmiana:

Rozmawiałam z doktorem i zgodził się wygłosić nam kolejny wykład, ale nie w czwartek, niestety.

Termin: poniedziałek o 13-ej.

Dajcie znać, czy Wam odpowiada.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
askapop
PostWysłany: Śro 16:44, 16 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Ok, wszystko dogadane:
    poniedziałek, godz. 13, sala s-503 - wykład dra Ferenca.

Kto żyw, niech przybędzie, czy w warsztatach uczestniczy, czy też nie. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony Poprzedni  1, 2 Strona 2 z 2

Forum 4 Fala Strona Główna->Warsztaty o przestrzeni->organizacyjne
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group