Forum 4 Fala Strona Główna  Forum 4 Fala Strona Główna  
  4 Fala
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum 4 Fala Strona Główna->XIII Zjazd PTS->Sprawy organizacyjne związane ze zjazdem

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony 1, 2  Następny
Sprawy organizacyjne związane ze zjazdem <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Martyna
PostWysłany: Wto 11:54, 03 Kwi 2007 Temat postu: Sprawy organizacyjne związane ze zjazdem


Gość




Hej!
Aśka coś mówiła, że jeszcze można zmieniać ten abstrakt, może więc dodam to, o czym mówiła AgAta - coś z historią miasta itp (włączyłabym to do 3. punktu)
Powrót do góry
navaria
PostWysłany: Śro 13:25, 25 Kwi 2007 Temat postu: Wyjazd.


Gość




Czy, jako koło, mamy od Instytutu finansowany udział w Zjeździe? I czy jedziemy wszyscy, znowu - jako koło?

Jak to ogólnie wygląda od strony organizacyjnej?

a, i kiedy rozpoczynamy badania nad miastem? Czy Martyna koordynuje ten projekt?

-Dziecko We Mgle Cool
Powrót do góry
Martyna
PostWysłany: Śro 13:34, 25 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




Z tego co było wcześniej mówione, to wiem, że zwrot kasy za przejazd otrzymuje tylko osoba referująca. Cały czas pamiętam, że trzeba się tym zająć, może omówimy to po majówce, np na najbliższym spotkaniu zarządu (pon 7 maja?). Trzeba zacząć nad tym pracować, posłuchać propozycji no i wyznaczyć chyba kogoś do referatu.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Śro 15:04, 25 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

1. szmal za udział - porozmawiam z Panią Kruszyńską i spytam, czy mogłaby zwrócić koszt kilku osobom. Zjazd różni się w końcu "czymś" od konferencji studenckich... Smile

2. też jestem za tym, żeby się konkretnie za to wziąć, bo czas zaczyna gonić. Martyna czuwa, jak widać Smile
07.V to dobry czas, w sumie ostatni gwizdek zaczyna gwizdać... Wink

3. osoba referująca - mamy na to czasu trochę; ja bym się wstrzymała jeszcze i zobaczyła, kto się konkretnie zaangażuje etc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
navaria
PostWysłany: Śro 20:17, 25 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




bardzo chętnie spotkałabym się 7. maja, ale niestety mam wtedy spotkanie w grupie praktyk terenowych... Jednak nie chcę psuć planów - jeżeli innym by pasowało, to nie przejmujcie się tym moim głosem sprzeciwu. No, chyba że nie planujecie spotkania m-y 13 a 15
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Śro 21:18, 25 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Hehe, pora akurat od 13-ej Smile
Ale pasował nam też termin o 19:30, więc może przełożymy na późniejszą godzinę?
Pozostaje też możliwość we wtorek po spotk. teoretycznym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Martyna
PostWysłany: Pią 9:46, 27 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




mi w poniedziałek nie pasuje żadna pozniejsza godzina. szzerze mowiac wolałabym nawet wczesniej - jestem wolna od 11.15. pasuje?
ps wtorek tez raczej ciezko
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Pią 11:20, 27 Kwi 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Mi pasuje. (poniedziałek 11:15).
Nawet wolę, niż na 13-tą, zdecydowanie. Byle nie na 10 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
navaria
PostWysłany: Pią 23:01, 27 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




super Smile 11:15. W Bagdadzie, tak?
Powrót do góry
jurek stachowiak
PostWysłany: Sob 13:49, 28 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




witam,
chętnie sie spotkam pogadać o Zjeździe, ale zaproponowana godzina w pon 07.05 mi nie pasuje. jestem za 19.30. więc może wieczorem?
Powrót do góry
Martyna
PostWysłany: Nie 13:52, 29 Kwi 2007 Temat postu:


Gość




ja, tak jak już pisałam wcześniej Jurku, nie mogę wieczorem. Nie pisałeś nic wcześniej o tym, że chciałbyś brać udział projekcie. Może, jeśli nie możesz przyjść, prześlesz nam swoje propozycje, a my Cię poinformujemy o ewentualnych ustaleniach.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Sob 12:23, 05 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

wychodzi na to, że my trzy i nikt więcej??
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek Grzybowski
PostWysłany: Sob 12:36, 05 Maj 2007 Temat postu:


Gość




Ja ok. 11.15 (i później) muszę się zjawić na dwóch dyżurach jednocześnie i załatwić zmianę sali, więc escuse.
Powrót do góry
askapop
PostWysłany: Sob 15:02, 05 Maj 2007 Temat postu:


Administrator

Dołączył: 18 Gru 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

heh
no, ale dobij później, jak dasz radę, ok? Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
amz
PostWysłany: Sob 15:46, 05 Maj 2007 Temat postu:


Gość




niestety dopiero od 13.
a potem 19.30 standardowo.
ale o 13 widzimy sie na zywo i na swiezo, wiec najwyzej do niektorych kwestii w skrocie wrocimy?
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Idź do strony 1, 2  Następny Strona 1 z 2

Forum 4 Fala Strona Główna->XIII Zjazd PTS->Sprawy organizacyjne związane ze zjazdem
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group